..

3 Ocak 2012 Salı

Blok başlığımı beğendiniz mi?



                              Bir kız tanıdım, Almanya'da. Adı Hatice.Petrolmavilim adlı bloğun sahibesi.Bu gün size onu ve birlikte yaşadığımız bir günü anlatacağım.Yok birlikte gezip tozmadık,sanal alemde birlikte takıldık.Biraz açacak olursak,benim yukarda gördüğünüz blok kapağımı yaptık.
                             Benim uzun zamandır bir blok kapağım yoktu bildiğiniz gibi. Hatice sağ olsun şirince tatlar ın blok kapağını da yapmış ve isteyenlere yapabileceğini söylemiş. Ben de kendisine "Ben de istiyorum" dedim.Bu gün ikiye sözleştik.Kendi resimlerimi kullanmak istiyordum. Bunu söyledim, ona elimden geldiğince yardımcı olmak istesemde pek anlamadığım için sık sık işleri karıştırdım. Yaşı küçük sabrı büyük o kız, bana hep nazik bir şekilde yardımcı oldu. Yaptığımız işin içime sinmesini sağladı. Burdan kendisine bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.Sağ ol Hatice. İyiki varsın. 

19 yorum:

  1. Haticee sen bizim herşeyimizsin..oleyyyy muhteşem olmuş canım bayıldım güle güle kullan:))Bi tanedir petrolmavilim:))

    YanıtlaSil
  2. ben de beğendim kızlar, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. şirincim sağ ol tatlım biraz da senin sayende oldu bu sevgiler canım
    nerwen hoşgeldin öncelikle canım. Beğendiğine sevindim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım,hayırlı olsun.Ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. canım çok çok güzel olmuş hatice arkadaşın da sninde ellerine sağlık
    güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  6. aa bu yaziyi okuyunca cok mutlu oldum cok coook cook sagol canim .. benim icin zaman güzel gecti her ne kadarda bilgisayarim bugün yavaslamis olsada evet sabirliyim :)
    senin icine sinmesi beni rahatlatti canim, elimden geldincede sana zaman ayirmaya calistim yeterince ayirdiysam ne mutlu bana :)
    bende tesekkür ederim benim icin eglenceli bir isti.
    sende & sizde iyiki varsin/iz
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuş, güle güle eskit :))

    YanıtlaSil
  8. canım haticem sen sağ ol.çok öpüyorum tatlım...

    YanıtlaSil
  9. Sağ ol Dilekce beğendiğine sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Antalyanın dağları bembeyaz olsada merkezde göremediğimiz kar tanelerinin sitene yağışı çok cici olmuş.. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler saliş ciğim. Antalyaya sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Resimlerin sana ait olması çok güzel, beğendim:)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş hatice'nin ellerine sağlık güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  14. Canım çok cici, çok şirin olmuş. Uğrayamadım sana, hastaydım biraz, sınavlarına çalışacağını bir sürü olamayacağını yazmışsın. Sana kolaylıklar diliyorum. Başarılar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. çok şeker olmuş canım.gülerek kullan .sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. çok çok güsel blounuza uygun bir header olmuş güle güle kullanın:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. evvet budur,çok güel olmuş,güle güle kulannn

    YanıtlaSil
  18. Slm, çok hoş, eline sağlık arkadaşınızın..

    YanıtlaSil
  19. Elifciğim evet ben kendi resimlerimden istedim.
    Anne eli gibi sağ olasın canım
    Durmeciğim çok geçmiş olsun sınavlarım var ama yine buraya da yetişmeye çalışacağım
    Sevdacığım teşekkürler tatlım
    Reçelim uygun bulduğuna sevindim
    otuzundan sonra sağ ol canım
    Reyhane teşekkür ederim
    Hepinizin yorumları benim için çok önemliydi. Şimdi daha mutlu oldum sağ olun

    YanıtlaSil

yorum var