..

24 Şubat 2012 Cuma

Çay Sofrası


                     Merhabalar arkadaşlar. Hayırlı cumalar diliyorum herkese ve uzunca bir aradan sonra epeydir bekleyen bir masa ile geleyim istedim. Bu masayı üç misafirim için hazırlamıştım.Bütün hazırlıklarımı, sabah kalkınca yaptıım . Biraz ordan biraz burdan aldım tarifleri. Hepsini tek tek paylaşacağım. Şimdi gelelim masadakileri görmeye:

İlk kez denediğim Muhallebili Browni

Patlıcanlı Tava Böreği

Tarifini Sevgi'den Esintiler'den aldığım, Fırında Patates Topları

Tarifini Damak Tadı'ndan aldığın Elmalı Kırmızı Lahana Salatası.Almanların vazgeçilmeziymiş, biz de beğendik.

Sucuklu-Kaşarlı  Karnıyarık Börek


ve misafirlerimin gelmesi gecikmesi üzerine son anda yetiştirdiğim Yoğurtlu Havuç Salatası

En kısa zamanda masadakileri paylaşmak dileğiyle sevgiyle kalın...

14 yorum:

  1. Ben 5 çayına gelmek istiyorum, özellikle de patlıcanlı tava böreğinden istiyorum. Hepsi enfes olmuş. Ellerine sağlık. Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  2. hepsi nefis özellikle patates topları ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. durmeciğim istediğin börek olsun senin sen gel bak ben sana daha ne börekler yaparım :)
    baharcığım hoş geldin canım beğendiğine sevindim patates topları hem pratik hem farklı bir tarif sağolsun sevgi den almıştım. sevgiler öpüyorum sizleri...

    YanıtlaSil
  4. mımmm enfes ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. hepsi de çok güzel görünüyor ama şu fırında patates topları var ya en çok o ilgimi çekti...bloğa gidip o tarifi bulana kadar okumadığım tarif kalmadı Elifcim :))
    ama buldum :)))
    onu hemen deneyeceğim
    teşekkür ederim bunun için ayrıca ellerine sağlık
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Elif cim ellerine sağlık neler neler var o sofada nefis görünüyor hepside :)
    afiyet şifa olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Herşeyçok güzel görünüyor buradan ellerinize sağlık ben faceye mesaj gönderdim birara bak olurmu canım gerekirse ben yardımcı olurum..

    YanıtlaSil
  8. patates toplarına bayıldım tabii diğerlerine de...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel olmuş canım.özellikle börek harika görünüor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Hangisine baksam hangisinden alsam.Patlıcanlı tava böreği favorim.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım,afiyet olmuş sizlere..
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  12. tarifler ve görüntüler harika!
    en sıkı takipçilerindenim artık:)
    ellerine sağlık..
    pekte kafiyeli oldu:))
    bende bloguma bekliyorum.yakında açılışıma özel çekilişim olacak.katılımlarınız beni mutlu eder..sevgiyle..
    http://aishasbazaar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. hepside pek güzel ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Sabah kalkinca bunlarimi yaptiniz..
    41 kere Masallah. ne deyeyim..
    Yogurtlu havuc salatasina bayilirim..
    Elinize saglik hepsi cok guzel ...

    YanıtlaSil

yorum var