..

14 Şubat 2012 Salı

Elmalı Kurabiye

TARİF NO:54
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Anne Bal'ı tıklayabilirsiniz.


sabah pencereden bakınca şaşırdm=) gene kar yağmıştı( çocuklar büyük özlemle beklediler ama kar  bir kere yağsın çocuklar oynasın tmm olsun =) bu benim görüşüm tabe .....kar yağınca trafiğe çıkamıyorum hele demet trafiğine asla çıkamıyorum ozaman ne oluyor kızım berra kreşe gidemiyor( ama bugün azimliyim götüreceğim ve ya göndereceğim...eşim umre de o olsa ondan yardım alırdık....ama şimdi iş bana düştü.....hayırlısı inş...
bugün ekleyeceğim lezzet herkes tarafından bilinen ve yapılan bir tarif...ama klasikleşen bu tarifimi yıllar sonra kızlarım sorduklarında burdan bulabilsinler diye arşivime ekliyorum.....
malzemeler
1 yumuşak margarin
1 küçük çay bard sıvıyağ
3 çorba kaşığı yoğurt
1 paket kabartma tozu
aldğı kadar un
iç malzemesi
3 rendelenmiş elma
1 su bard şeker
1 çay bard iri kıyılmış ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
yapılışı
rende elmaları ve şekeri tavada yumuşayana kadar pişirin ılıyınca cevizi ve tarçını ekleyin karıştırın hamuru için un ve kabartma tozu hariç bütün malzemeleri karıştrın azar azar un ekleyin kabartma tozunu da unla beraber ekleyin hamur kıvama gelince açıp içine malzemeyi koyun istediğiniz şekli verin
afiyet olsun
 tarifimi çay kahve bahane etkinliğine evsahipliği yapan http://tombultarifler.blogspot.com a gönderiyor ve kolaylıklar diliyorum.....

siz hiç böyle uyudunuzmu=))))) rahatına düşkün kızım horul horul uyuyor ve pozisyon bu=)..........

1 yorum:

  1. cok severim elmali kurebiyeyi hatda müstakbel kaynanamda cok güzel yapar :) seninde ellerine saglik canim.Bir ara bende yapayim bari


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

yorum var