..

10 Şubat 2012 Cuma

Ispanaklı Börek

TARİF NO:36
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Gelibolu 17/Mideden Kalbe'yi tıklayabilirsiniz.



Dün yaptım bu böreği,pekte lezzetli oldu,ellerime sağlık :)
Böreğimi "çay,kahve bahane" etkinliğimize ev sahibeliği yapan Elif (Tombul tarifler) arkadaşıma gönderiyorum,kendisine kolaylıklar diliyorum,sevgiler....
Malzemeler:
Yarım kilo ıspanak,ayıklanıp yıkanıp doğranmış,bir orta boy kuru soğan,2 yumurta,2 su bardağı kadar yoğurt,1 su bardağı sıvı yağ,bir kilo yufka...
Yapılşı:
İnce ince doğranmış soğanla ıspanaklarımız biraz tuzla güzelce ovulup çıkan suyu süzülür,bir yumurta kırıp karıştırılır,diğer tarafta yoğurt yumurta ve sıvı yağ karıştırılıp,yağlanmış fırın tepsisine bir yufka yoğurtlu karışım ve ıspanak olmak üzere döşenir....En üstüne kestikten sonra kalan karışım döküp önceden ısıtılımış 180 derece fırında kızarana kadar pişirilir....
Afiyet olsun :)


3 yorum:

  1. Merhaba Elifciğim,
    Öncelikle davetin ve ziyaretin için teşekkürler...Ben de hemen seni ziyarete geldim ve senin için bir tarif yayınladım canım.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. mımmm nefis,çok severim bu böreği.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. canım senin için tarifim var sana kolaylıklar diliyorum:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil

yorum var