..

14 Şubat 2012 Salı

Kanat

TARİF NO:55
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Gelibolu 17/ Mideden Kalbe'yi  tıklayabilirsiniz.


Kanat Yaptım :)

Kanat bir devrin,çocukluğumuzun,uzunn kış gecelerinin mısır patlağından ve çekirdekten sonra en önemli eğlenceliğidir :)Çekirdek dediysek şimdinin bol çeşitli ayçekirdekleri değil,güzelce kavrulmuş karaduman çekirdeği yada japonçekirdeği :)




Efenim şimdi bugün 14 şubat sevgililer günüymüşya,her blogda harika tarifler,pastalar kol geziyor,bende pasta yapamadım emme size kanat yaptım :)
Malzemelerimiz bir paket pötibör püskevit çok pardon bisküvi :) ve yeteri kadar lokum,isterseniz güllü isterseniz sade lokum :)
Yapılışını anlatmaya gerek yok,resimleri takip edin ve sizde kalkın kendinize kanat yapın hayde bakalım :)Sonrada afiyetle yiyin efendim...
Şimdi ben bu kanatlarımı "çay,kahve bahane" etkinliğimiz için sevgili Elif (Tombul tarifler)e göndersem ayıp olmaz dimi :) Gönderdim gittii,kolay gelsin canımcım sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var