..

14 Şubat 2012 Salı

Misafir Pastası

TARİF NO:60
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Made İn Funda'yı  tıklayabilirsiniz.

Akşam evde öylesine otururken aniden gelen bir dosta,kalabalık bir misafir grubuna eğer malzemeniz varsa en fazla 7 dakikanızı alan bir pasta.üstelik görüntü baştan çıkarıcı,gözalıcı ve nefis bir lezzet.E daha ne olabilir ki arkadaşlar.Durmayın koşun mutfağa yapmaya başlayın.
 Bu güzelim pastanın bir adı yoktu onu da yakışıklı oğlum buldu ben de teşekkür ettim...


MALZEMELER:
  • 1 pk hazır kek
  • 1 pk krem şanti
  • 1 pk eti yulaflı bisküvi(yuvarlak olandan)
  • çikolata veya meyveli sos.
  • 1 su bardağı süt
  • üzeri için minik çikolata topu.
YAPILIŞI:
  • Önce 1 bardak soğuk sütle krem şantimizi hazırlıyoruz.
  • Kekimizi enlemesine önce ortadan kesiyoruz sonra kare şeklinde 8 parçaya bölüyoruz.
  • 8'e böldüğümüz keklerden birini alıyoruz biraz sütle ıslatıyoruz.Üzerine krem şanti sürüyoruz.
  • Yuvarlak yulaflı bisküviyi de krem şantinin üzerine onun üzerine tekrar yulaflı bisküvi ve son olarak krem şantimizi sürüyoruz.
  • Yani bisküvi iki tane olacak aralarına krem şanti sürülecek.
  • Tüm kekler bittiğinde ise üzerine hazırladığınız meyveli veya çikolatalı sosu döküyoruz.
  • Son olarakta tepesine çikolata topu koyuyoruz.
  • Ben hemen servis yapmak zorunda kaldım ama 2 saat kadar dinlendirirsek daha da lezzetli olur.

Misafir pastasını Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine gönderiyorum.Etkinliğinde başarılar dilerim.

                                                                  AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var