..

9 Şubat 2012 Perşembe

Pişmeyen Çilekli Cheesecake

TARİF NO: 31
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Deli Kız Pınar Mutfakta'yı  tıklayabilirsiniz.

MALZEMELER

- 2 paket yulaflı bisküvi
- 3 yemek k.eritilmiş tereyağ
- yarım su b.su
- 1 paket Dr.Oetker chesskek yap (kutu değil paket)
- 1.5 su b.süt
- 1 su b.yoğurt
- 2 paket Dr.Oetker çilek peltesi
- pelteyi pişirmek için 3 su b.su

YAPILIŞI

Bisküviler rondoda un gibi çekilip su ve yağ ile karıştırılır.
Su az gelirse biraz daha ilave edilir.22 cm.çapında kelepçeli
kalıba karışım yayılır.Üzerine poşet chesskek yap süt ve yoğurt
ile çırpılarak dökülür.En üste ise çilek peltesi su ile pişirilip
dökülür.1 gece buzdolabında bekletilir.

2 yorum:

  1. canım etkinlik için tarifimi yayınladım fakat benim sayfada copy yasağı var. mailini gönderirsen sana mail olarak resim ve tarifi göndereyim. bekliyoru kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canım, etkinliğin için bir tarifte ben göndermek istiyorum. Bu linkten tarife ulaşabilirsin, sevgiler...

    http://yemeksevdam.blogspot.com/2012/02/ispanakli-peynirli-borek.html

    YanıtlaSil

yorum var