..

17 Şubat 2012 Cuma

Pizza -2

TARİF NO: 87
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Gülayce-Hobilerim'i  tıklayabilirsiniz.

Bu tarifi "Çay,Kahve Bahane"Etkinliğine ev sahibeliği yapan Tombul Tarifler'e gönderiyorum .










MALZEMELER


Hamuru için:
Bir su bardağı ılık süt
Bir çay bardağı ılık su
Bir tatlı kaşığı kuru maya
İki yemek kaşığı sıvı yağ
Tuz ,aldığı kadar un


Üzeri için:
Ispanak
Sucuk 
Domates
Zeytin
Kültür mantarı
Kaşar peynir
Salça(bir yemek kaşığı)




Not:Üzeri için olan malzemeler evde ne varsa olur miktarı kendiniz tepsinize göre ayarlayın.Ben bu malzemeleri kullandım .


HAZIRLANIŞI
Hamur için gerekli olan malzemeler derin bir kapta karıştırılır  akışkan bir hamur elde edilir.Mayalanması için  üzeri kapatılarak yarım saat kadar dinlendirilir.Bu arada üzeri için olan malzemeler hazırlanır.Salça bir kase içersin de  (bir çay bardağı)su  ile karıştırılır.Pizzayı yapacağımız tepsi hafif yağlanır ince bir tabaka halinde hamur tepsiye dökülür,üzeri düzeltilir ve salçalı sos üzerine sürülür.Hazırlanan malzemeler üzerine serpiştirilir.Fırda pişirilir,pişmesine yakın üzerine rendelenmiş kaşar peynir serpilir.Kaşar peynirler eriyinceye kadar tekrar fırına konulur .Sıcak olarak servis yapılır.
AFİYET  OLSUN 
Not:Bu hamur malzemesi ile orta boy iki tepsi pizza oluyor.

1 yorum:

  1. Tatlım, ben de Mısır Unlu Muffin (en son yayınladığım) tarifi senin etkinliğine atfettim, alabilirsin, sevgiyle kal..

    YanıtlaSil

yorum var