..

14 Şubat 2012 Salı

Sünger Tatlısı (Yoğurt Tatlısı)

TARİF NO:58
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Nane Maydanoz Sofrası'nı  tıklayabilirsiniz.


İnanmıyacağınız kadar hafif, 10 dilim yeseniz de hiç yememiş gibi hissedeceksiniz. Gerçeken çok hafif ve malzemesi  az olan harika bir tatlı. Süngerden de süngerimsi  denemesi bedava buyurun tarifi;
5 yumurta(ben 4 kırıyorum)
2 kahve fincanı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
5 kahve fincanı un 
şerbeti için;
4 su bardağı şeker
4.5 su bardağı şeker
çok kaynatmaya gerek yok 


Sadece tam malzemesine uyun lütfen tatlı ve şerbet ılıkken dökün.Süper bir tarif....Ayrıca bu tarifimi sevgili Tombultarifler ve sevgili Güloanneye gönderiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var