..

21 Şubat 2012 Salı

Toz Şantili Kurabiye

TARİF NO:111
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Anne Bal'ı  tıklayabilirsiniz.


toz şantili kurabiye

eğer merak ediyorsanız hala diyete devam =))) tüm ısrarlara rağmen yememek de yemek kadar zevkliymiş haberiniz olsun ....insanın dilerse başarabileceğini gördüm .....belki bu başlangıç....belki sonunu bekleyip öyle konuşmak lazım bilemem.....ama ben gidişatımı sevdim....devam etmesi ümidi ile...
son zamanlarda en çabuk yapılan kurabiye ünvanını aldı kendisi=) evde bulunan malzemelerle 5 dakikada yapıp 15 20 dakikada  pişirip misafirlerinize ikram edebilirsiniz.....margarin sevmeyenlerede altarnatif olabilir bu tarif.......
tarifimi http://tombultarifler.blogspot.com/ a 'cay kahve bahane etkinligine' gönderiyorum......
malzemeler
2 poşet krem şanti
1 su bard sıvıyağ
2 su bard un
1 su bard ince kıyılmış fındık
üzeri için puda şekeri
yapılışı
sıvıyağ ve şantileri çırpma teliyle karıştırın unu azar azar ekleyin hamur toparlanınca fındıkları ekleyin eğer zamanınız varsa buzdolabında yarım saat bekletin ( ben bekletmedim) hamura istediğiniz öekli verin (ben çiğköfte gibi elimde sıkıp bıraktım) önceden ısıtılmış 170 derece fırında 15 20 dak pişirin soğuyunca üzerine süzgeçle pudra şekeri serpin.....
afiyetle.....

not=fotoğraf karesi için üzgünüm sırf foto için eklemediğim arşivde kalmasın diye ekledim.....
yakın zamanda tekrar yaparsam fotoyu yenileyeceğim....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var