..

15 Mayıs 2012 Salı

Çilekli Parfe (Sütsüz)


                     Merhabalar Sevgili dostlar, bugün sizlere biraz mozaik pasta şeklinde, biraz parfe tadında bir soğuk tatlıyı paylaşacağım. Bu yine kendi bulduğum tariflerden biri. Eşim kremşanti yemediği için, içinde kremşanti olan bir tatlıyı da yediremiyordum. Fakat bu soğuk tatlıyı yedi. Kremşanti tadı çilek püresi ile karışınca, onu rahatsız etmedi.
                    Sıcak yaz günlerinde, yada çileğin bulunduğu şu dönemde, denenebilecek güzel bir tarif çıktı ortaya. Tek sorun çok soğukken yerseniz, boğazınız ağrıyor, bilginize :)
















Malzemeler:
  • 2 su bardağı robotta çekilmiş çilek püresi
  • 2 sade kremşanti
  • 1 paket petibör bisküvinin 3/4 kadarı
  • 1/2 çay bardağı kuş üzümü
  • 1 çay bardağı ikiye kırılmış fındık









Yapılışı:
  1. Çilek püresini derin bir kaseye alıyoruz içine, kremşantileri katıp blendırda karıştırıyoruz. (Süt koymadan sadece kremşanti ve çilek püresini karıştırıyoruz)
  2. Bisküvileri kırıklayarak ekliyoruz ve fındık, üzüm, vanilini de ekleyip karıştırıyoruz.
  3. Derince bir kaseye alüminyum folya sarıp içine karışımı katıyoruz ağzını kapatıp, buzluğa kaldırıyoruz. Yeterince soğuyunca afiyetle yiyoruz. İşte bu kadar basit...

24 yorum:

  1. fotoğraflara bayıldım. yemekten sonra şöyle güzel bir tatlı iyi giderdi. tek kelimeyle nefis olmuş, ellerine sağlık. sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık pembiş pembiş harika olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Off çokda güzel olmuş ellerine sağlık Elifcim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. pembe pembe harika görünüyor canım.bayıldım görüntüye.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çilekli herşeye bayılırım,bende çilekli parfe tarifi vermiştim ama büsküvili farklıymış,eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. öylegüzel olmuş ki.ye beniiiii yeee diyoooooo.ellerine kollarına sağlık canım...sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş canım,ellerine saglık.Bende denıyecegım bu güzel lezzeti.

    YanıtlaSil
  8. bakıyorum bu günlerde çileğe aşık olmuşsun,ellerine sağılık,bende çilek şerbetini yaptım,bu gün ekler yaptım,küçük kızım çilek olsaydı da koysadık içine,ama kalmadı .

    YanıtlaSil
  9. pembiş pembiş nasul güzel olmuş öyle :)) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. cok da guzel gorunuyor ellerine saglik hayatim,afiyetle.

    YanıtlaSil
  11. Son derece pratik ve güzel bir tatlı.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. görüntü muhteşemm..ellerine sağlık..
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. Pembiş,pembiş pek güzel gözüküyor:)
    Ellerine sağlık canım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık çok güzel ve lezzetli görünüyor. Sadece merak ettiğim krem şanti toz mu yoksa krema halinde olan mı? Eğer toz halinde olan krem şanti kullandıysanız çilek püresine tozu koyup o şekilde mi çırptınız. Yoksa süt ile çırpılmış kremşantiyi çilek püresi ile mi karıştırdınız?

    Sevgiler,

    Özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemciğim öncelikle hoşgeldin canım. Soruna gelince, kremşantileri direkt çilek püresine katıp çırpıyoruz canım. Yukarda da senin sorun üzerine yeni bir ekleme yapma gereği duydum. Başlığından da anlaşılacağı gibi içine süt konmuyor canım. ikinci olarak ben toz kremşanti kullandım, sade olanı tercih ettim. Çok pratik canım denemen dileğiyle sevgiler...

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim cevabım için. Kesinlikle deneyeceğim enfes bir görüntüsü var. Ellerine kollarına sağlık:-)

      Sil
  15. Şahane olmuş ellerine sağlık canım, mutlaka deneyeceğim inş..

    YanıtlaSil
  16. ellerıne sağlık canım soyle soguk soguk nasıl canım cektı harıka olmus

    YanıtlaSil
  17. ELİFİM ELLERİNE SAĞLIK MÜTHİŞ OLMUŞ HAMARATIM
    :))

    YanıtlaSil
  18. pembe benim gönlüm sende şimdi misafir gelmişti gelirkende çilek almışlar bende senin bu güzel tarifini gördüm akşama dogru yapıcam bugün hep sende misafirlikdeyim arkadaşım arada çay felan verirsen iyi olur ellerine saglık harika bir tarif

    YanıtlaSil
  19. merhaba sizi izlemeye aldım....
    tarifiniz enfeeees görünüyor...
    1dilim de ben alıyorum..
    ellerinize sağlık...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Çok şık bir soğuk pasta. Bunu da listeye aldım. Denenecek :)))
    Ellerine sağlık !!!

    YanıtlaSil
  21. şu anda yaptım donuyor. akşama misafirim var ona özel yaptım. yedikten sonrada fikrimi söylerim... takibe aldım sizi :)
    bende beklerim...
    http://gulaycansever.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorum var