..

23 Mayıs 2013 Perşembe

Duaya İhtiyacım Var Dostlarım....



                   Merhabalar Sevgili Dostlar...
   Uzun bir aradan sonra, beni merak edenler var biliyorum. Yeni eve taşınmamla birlikte, sonrasında ağırca atlatılmış bir grip, sonra bilgisayarda problemler vs derken, bütün bunları unutturacak bambaşka bir  gündemle başbaşa kaldım.
   Ailemize yeni bir bireyin katılacağı haberini alınca ilk düşündüğüm şey bu kadar içtiğim ilaçlar oldu. Sonrasında diğer hamileliklerimde de yaşadığım o berbat bulantılı günleri en ağırından yaşadım ve yaşıyorum halen.
    Neyse, geçer diye bekliyorken bu kez, kahverengimsi lekeyle uyandım geçen gün. Karın ve bel ağrıları, doktorlar falan...
     Durumum bebeğimin düşme ihtimalinden, bulantılarımının ve ağrılarımın artacağı ve rahime birleşik bir minyon  haberinden derken liste uzadı gitti.
     Doktorum daha iyi araştırılır düşüncesiyle üniversite hastanesine gönderdi. Bakalım oradan ne sonuç çıkacak. Umarım haftalardır yaşadığım bütün bu zahmetlere değer ve netice güzel sonuçlanır. Dualarınızı bekliyorum. Kalın Sağlıcakla...

38 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun, acil şifalar diliyorum, dilerim gönlünüzden geçen her güzel şey gerçekleşir...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Sağlıkla sıhhatle aranıza katılır inşallah bebeğiniz üzülmeyin moralinizi yüksek tutun bu gibi durumlarda ilaç gibi

    YanıtlaSil
  3. Canım bende uzun süredir yoktum, çok geçmiş olsun inşallah her şey iyi sonuçlanır, bütün bu sıkıntılarını bebişin unutturur.

    YanıtlaSil
  4. Rabbim yar ve yardımcın olsun.
    İnşallah her şey yolunda gider, bu zor bugünler dünyaya gelen evladına "seni ne zor şartlar altında dünyaya getirdim" diye anlatacağın bir anı olarak kalır.

    YanıtlaSil
  5. Canımmm, bebek haberine çok ama çoook sevindim. Umarım sağlığına en kısa zamanda kavuşursun da bebeğin de sen de mutlu olursunuz. Allah yardımcın olsun. Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  6. Çok çok geçmiş olsun...İyi haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  7. Allah şifa versin ve yardımcınız olsun. Rabbim sizi de bebeğinizi de sağlıklı kılsın inşAllah.

    YanıtlaSil
  8. Canım
    Allah ne hayırlıysa onu versin. En önemlisi senin hayatın.
    Acil şifalar diliyor sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  9. inşallah sıkıntılı başlayan süreç ferahlığa erer. içinizi ferah tutun bir arkadaşımın da bu sıkıntıları vardı ve şu anda hamileliğinin son ayında yani siz de allahın izniyle atlatırsınız. sevgilerle.

    YanıtlaSil
  10. Canım büyük geçmiş olsun,Rabbim yar ve yardımcın olsun..
    Umarım korkulacak seni üzecek bir şey olmaz.
    Mevla'dan acil şifalar diliyorum arkadaşım.
    Dua ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  11. Allah yardımcınız olsun, acil şifalar diliyorum.
    Tez zamanda sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  12. Allah yardımcın olsun, herşey normale döner de sağlığına ve bebişine sağ salim kavuşursun umarım:))

    YanıtlaSil
  13. Allah şifalar versin inşallah... :)

    YanıtlaSil
  14. İnşallah sağlığınıza kavuşursunuz

    YanıtlaSil
  15. Sıkıntılı olmuş sizin için bu hoş olması gereken dönem. Umarım kısa sürede güzel haberler alırsın:)))

    YanıtlaSil
  16. allah yardımcın olsun umarım ve dualarım haberlein gü<el çıkması tüm kalbimle diliyorum

    YanıtlaSil
  17. Hemşerim üzüldüm..çok çok geçmiş olsun dualarımız sizle..ayrıca yeni evinizde güle güle oturun..saygılar gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  18. Offf Çok üzüldüm. Benim kardeşimin eşide aynı duurmla karşılaşıp üzülmüştük ve şimdi 4 yaşında oldu bebeğimiz. Umarım herşey yolundadır vebeklenmedik durumlarla karşılaşılmaz. Dualarım sizlerle..

    YanıtlaSil
  19. Canım,
    geçmişler olsun. Allah yardımcın olsun. Dualarımız seninle.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  20. İnşallah, bir an önce sıkıntılı dönemi atlatıp, harika bir hamilelik dönemi geçirirsin. Herşeyin hayırlısı olur inşallah. Geçmiş olsun,sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Canım Rabbim Şafi ismiyle şifalar versin yanında yar ve yardımcın olsun. Hayırlısıyla atlat inşallah sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşup yaşadığınız sıkıntıları unutursunuz.

    YanıtlaSil
  23. Rabbim şu güzel aylarda,dualarımızı kabul etsin ve buradan inşaallah güzel güzel haberlerinizi almayı nasib eder.Sevglerimle, Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  24. Allah hayırlı şifalar versin canım.. Bu imtihanıda atlatırsın inşaAllah..
    Hayırlı haberlerini bekliyorum dualarımdasın..

    YanıtlaSil
  25. Allah acil şifalar versin umarım en yakın zamanda düzelir .

    YanıtlaSil
  26. kıyamam kuzumm..
    rabbimm yardımm etsin inşallah...
    hayırlı haberlerle gelesin gülüm..
    öperim.

    YanıtlaSil
  27. Cook gecmis olsun elifcigim.... bende seni merak etmistim.... hakkinda hayirlisi olur insallah....

    YanıtlaSil
  28. dualarım seninle canım.

    YanıtlaSil
  29. Thanks for another magnificent article. The place else
    may anybody get that kind of information in such an ideal way of writing?
    I have a presentation next week, and I am on the search for
    such information.

    Also visit my web site: where to trade my gold,

    YanıtlaSil
  30. kuzum çok geçmiş olsun rabbim şifa versin:))))

    YanıtlaSil
  31. çok geçmiş olsun, güzel haberlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  32. Free PSN Cards

    Review my blog ... web page

    YanıtlaSil
  33. Hey very nice blog!

    my web blog :: password unlocker

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Canım benim çok geçmiş olsun.Dualarım seninle....

    YanıtlaSil

yorum var